SCRISORI ACROMATICE

Se despică degetele ca sufletul unui cartof proaspăt copt
Unde scad către burice solare într-o implozie a imaginaţiei matinale
Vârtelniţe şi furci alunga Ariadne pe sub umbre de coapse
Au rătăcit silfide roze în cusături noduroase
Brăţările vieţii cresc palme pe umeri de elefanţi caramelizaţi în apus
Frunze şi tânguiri de agat strânse în perechi fără soţ
Satire şi măşti netopite în zbor mă caută deasupra oceanelor moi
Mă regăsesc întors ca un ou printre gânduri
Amice cuvinte subţiri desprinse de cărţi sărite pe geam
Cad liber prin pâlnia ochilor tăi
Contopiri de atomi albaştri scurtează înserarea
Mă trezesc scurt şi-mi caut vechile tabieturi în scrum
Nu mai fumez rouă nici amoniac,… lăsaţi-mă vouă!

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

