PLOAIE TIMPURIE

Părinţii s-au dat duşi
din mahalale grave
copii blonzi tresar strâmt
iar dor ascuns
le împunge calea
în colţ pe cărămizi tocite
o nimfă sparge nuca
cu genunchiul roz
în miez un vierme alb
măsoară urma S-ului
Nu te mai văd.
E oarbă urechea mea
cu tremur
scâncet acut de violă
îmi leagă pasul grăbit
în ziare de seară
dinspre piaţa pelticilor
ovală cade o fereastră
spre mâine
se numără bobii pentru colive
Nu te mai văd.
Sunt paralizat în gândurile mele
simt miros de tăciune
de carne slăbită
de vreme
căutate-mi sunt degetele
printre dalele grase
ale cărţilor
Întoarceţi-mă în mahalale
copii de lut roşu
cad prin gâtul cancerului

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

