LUCIDITATE FREUDIANA

Neoane de apă mă leagă la spate
Şi mâinile înoată-n tăcere prin vis
Zâmbesc de durere –
„Mister – Insolaţie” pe tocuri de lut
Îmi rup cate un cot
Pentru fiece zar
Să cadă odată averea
Porci şi oi vor creşte în palat
Să dau ţării să bea râgâind
Prin muncă hoinar ca tiran şi stăpân
Să mă iubească femeia ce-n taină am urât
Am să dorm pe spate avar
Cu chiloţi şi cizme de aur sub cap… de aur
Fasole pe masa întinsă în veci o să stea
să sature prieteni şi neamuri
Soare şi ploaie argaţi au să fie
Închişi în clopot de ceas
Să mă spele pe spate
Şi inimii să-mi fiarbă cafea
Trezirea e grea şi capul cade-n măsea
Te văd azi după mâine
Durere – aievea – avere

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

